Т.ТОКТОНАЛИЕВ АТЫНДАГЫ №45 КЕСИПТИК ЛИЦЕЙДИН АКЫРКЫ 5 ЖЫЛДАГЫ БИЛИМ БЕРҮҮ ЖУМУШУН ТАЛДОО.
1.1.Жалпы маалымат.
Толук аты: | «Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Башталгыч кесиптик билим берүү башкармалыгынын Т.Токтоналиев атындагы № 45- кесиптик лицейи» мекемеси |
Кыскартылган аты: | КЛ №45 |
Уюштуруучу: | Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин алдындагы Башталгыч кесиптик билим берүү башкармалыгы (КБББ). |
Түзүлгөн жылы: | 1981 ж. |
Юридикалык дарек: | Кыргыз Республикасы, Жалал-Абад облусу,Тогуз-Торо району, Казарман айылы, Тоголок-Молдо көчөсү номер жок. |
Байланыштар Телефон, факс Электронная почта, | 0702 81-80-43
037 38 5-00-87 037 38 5-00-87 |
Булактары лицей жөнүндө маалымат | Сайт https://liceum45.mektebim.kg Социалдыктармактар: Facebook баракчасы, YouTube каналы, истрагам баракчасы |
Директор Окуу-өндүрүштүк, усулдук иштер боюнча директордун орун басары. Окуу- тарбия иштер боюнча директордун орун басары. | Сарыгулов Гүлжигит Кеңешбаевич
Маметрашит уулу Урматбек
Курманбаева Индира Акматовна |
КЛ уставы: | Уюштуруучу тарабынан 2017-жылдын 11-сентябрында No 1/147 менен бекитилген жана Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинде 2017-жылдын 29-сентябрь кайрадан каттоодон өткөн. |
Билим берүү үчүн лицензиялар иш-аракет | КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН БИЛИМ БЕРYY ЖАНА ИЛИМ МИНИСТРЛИГИ Кесиптик билим берүү тармагында билим берүү ишмердүүлүгүн жүргүзүүгө укук берүүчү ЛИЦЕНЗИЯ № LH 170000752, LH 150000549, LE 150001575, LS 190000851, LE 170001062, LE 180001613, LS 200000163.
|
Каржылоо | Бюджеттик ресурстар |
1.2. Лицейдин ишинин мүнөздөмөлөрү.
Лицей жөнүндө кыскача маалымат,лицейдин аймактагы ролу жана мааниси | Казармандагы Т.Токтоналиев атындагы № 45- кесиптик лицейи 1981-жылы № 45- кесиптик техникалык окуу жай болуп ачылып, 1984-жылдан баштап жалпы орто билим берүүчү окуу жай болуп өзгөргөн. Окуу жайдын имараты окуу материалдык техникалык базасы Казарман айылынын чет жагындагы эски имаратта жайгашкан. 1986-жылы окуу жайдын жаңы имаратын куруу үчүн жергиликтүү айыл өкмөт тарабынан атайын жер бөлүнүп берилип, окуу жайдын жаңы окуу корпусу салына баштаган.1986-жылы акча каражат жагынан каржылоо токтоп калып курулуш токтоп калган.1996-жылы кайрадан курулуш жанданып, 1998-жылы сентябрь айында окуу корпусу эксплуатацияга берилген.1994-жылдан баштап кесиптик билим берүү менен бирге орто билим алуу жагы колго алынган. Окуу жай алгач тракторист машинист, айдоочу, кыш кыноочу, жыгач уста «С» категориясындагы айдоочу кесиптери боюнча билим берип районубуздун уул, кыздарын кесипке даярдап окутуп келген. Кесиптик билим берүү башкармачылыгынын жана областтык координациялык методикалык борбору тарабынан окуу жай толук аттестациядан өткөрүлүп 2001-жылы 2-февралында № 035 берилген күбөлүктүн негизинде кесиптик лицей статусун алган. 2004-жылы 12-майда Тогуз-Торо райондук Кеңешинин 12-сессиясынын токтомунун негизинде кесиптик лицейге окуу жайдын биринчи директору Ташманбет Токтоналиевдин наамы ыйгарылып, бүгүнкү күндө Ташманбет Токтоналиев агайыбыздын ысымын алып жүрөт. Азыркы учурда окуу жай Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигине караштуу Башталгыч кесиптик билим берүү Агенттигине карайт. Тогуз-Торо району тоолуу алыскы аймак болгондуктан керектүү кесиптерге жумушчу кадрларды даярдайт. Лицей өзүнүн ишинде айлана чөйрөнү коргоого багыт алган. |
1981-жылы пайдаланууга берилген Жумушчуларды окутуу ар кандай багытта жүргүзүлөт. Билим берүү бюджеттик негизде 9 жана 11-класстардын базасында жүргүзүлөт,кошумча билим берүү курстарында окутуу келишимдик негизде жүргүзүлөт.
| |
— Кесиптик билим менен катар лицейдин бүтүрүүчүлөрү жалпы билим берүү боюнча(аттестат) алышат. Жумушчу кадрларды даярдоо жана окутуу ар кандай багытта жүргүзүлөт. Автомеханик, «С1» категориясындагы транспорт каражаттарынын айдоочуларын даярдоо. Окуу мөөнөтү 3 жыл. «Айыл чарба өндʏрʏшʏнʏн устаты (фермер), «С1» категориясындагы транспорт каражаттарынын айдоочуларын даярдоо. Окуу мөөнөтʏ 3 жыл. Ашпозчу Окуу мөөнөтʏ 3 жыл.
Тигүүчү, улуттук буюмдарды жасоочу.10 ай Жыгач уста жана паркеттик жумушчу.10 ай. Компьютерлерди жана кеңсе жабдууларын оңдоо жана тейлөө устаты.10 ай Электргаз ширетүүчү «С1» категориясындагы транспорт каражаттарынын айдоочуларын даярдоо.10ай. Ашпозчу Окуу мөөнөтʏ10 ай. Өткөөлчү.Окуу мөөнөтү 3 ай. Токарь.Окуу мөөнөтү 3 ай. Шыбакчы-Сырдоочу. Окуу мөөнөтү 3 ай Электргазширетүүчү. Окуу мөөнөтү: 3 ай. Тигүүчү.Окуу мөөнөтү 3 ай. Аарычы. Окуу мөөнөтү 3 ай. Электростанциянын техникалык тейлөөчү электромонтер. Окуу мөөнөтү : 3 ай. Жеке компьютердин оператору. Окуу мөөнөтү: 3 ай. Ашпозчу.Окуу мөөнөтү 3 ай. Чач-тарач. Окуу мөөнөтү 3 ай. Экскурсовод. Окуу мөөнөтү:3 ай. Жаныбарларды ветеринардык жактан кароо оператору. Окуу мөөнөтү 3,5 ай «В,С» категориясындагы айдоочу Окуу мөөнөтү 3,5 ай. «В» категориясындагы айдоочу Окуу мөөнөтү 2,5 ай.
| Лицейде окугандардын көпчүлүгү Тогуз-Торо районунун ар кайсы аймактарынан келген калктын аз камсыз болгон социалдык жактан корголбогон катмарынын жаштары.
— биздин окуучулар үчүн акысыз бюджеттик каражаттардын эсебинен 3жылга жатакана уюштурулган жана 1 маал тамак берилет.
-Лицейдеги окуучулардын адеп-ахлактык-эстетикалык жана физикалык жактан өнүгүшү үчүн ар кандай кружоктор бар . Окуучулар райондо өткөрүлгөн сынактарда жана көркөм өнөр фестивалдарында байгелүү орундарга ээ болушат. Республикалык жана областык деңгээлде өткөрүлгөн сынактарга катышып байгелүү орундарды ээлеп келишет. |
1.3. Окуу программалары
Окутуу программаларынын мүнөздөмөлөрү | Окутуунун багыттары |
Бюджет Жалпы орто билим алуу менен 9 класстын базасында. | «Автомеханик, «С1» категориясындагы айдоочу» «Айыл чарба өндүрʏшʏнʏн устаты (фермер), «С1» категориясындагы айдоочу» «Ашпозчу» |
11 класстын негизинде.
| «Тигүүчү, улуттук буюмдарды жасоочу» «Жыгач уста жана паркеттик жумушчу» «Компьютерлерди жана кеңсе жабдууларын оңдоо жана тейлөө устаты» «Электргаз ширетүүчү «С1» категориясындагы айдоочу» «Ашпозчу» |
Кошумча билим берүү курстарында окутуу келишимдик негизде. | «Өткөөлчү» «Токарь» «Шыбакчы-Сырдоочу» «Электргаз ширетүүчү» «Тигүүчү» «Аарычы» «Электростанциянын техникалык тейлөөчү электромонтер» «Жеке компьютердин оператору» «Ашпозчу» «Чач-тарач» «Экскурсовод» «Жаныбарларды ветеринардык жактан кароо оператору» |
Кошумча билим берүү курстарында контракттык негизде. | «В,С» категориясындагы айдоочу» «В» категориясындагы айдоочу» |
Окуу программасынын жумуш берүүчүлөрдүн талаптарына шайкештиги. | Практикалык окуу процессине ишканалардын катышуу формалары |
Баардык окутуу программалары жумуш берүүчүлөр менен, биргеликте түзүлөт. Иш берүүчүлөр менен биргеликте, адистиктер боюнча компетенциялардын карталары иштелип чыккан | Өндүрүштүк практика жеке менчик ишканаарда жана мекемелерде түзүлгөн келишимдин негизинде жүргүзүлөт.
«Айдоочу» тайпаларында инструктор айдоочу менен биргеликте окуу жайдын автомобиль айдоо аянтчасында жүргүзүлөт. |
ДЕН СООЛУКТУ ЧЫҢДОО ЖАНА СЕРГЕК ЖАШОО МЕНЕН КЕСИПКЕ БАГЫТ БЕРҮҮ.
Окуучулардын ден-соолугунун абалы, аны сактоо жана чыңдоо чаралары.
Окуучулардын ден-соолугун сактоо жана чыңдоо көйгөйү учурда актуалдуу бойдон калууда жана аны чечүүдө жаңы ыкмаларды издөөнү талап кылат. Адамда бар эң баалуу нерсе бул жашоо, ал эми анын жашоосундагы эң баалуу нерсе бул ден-соолук, ал үчүн бар күчүн жумшап күрөшүү керек болуп калат.
Лицейдеги балдардын жагымдуу өсүшү жана өнүгүүсү үчүн шарттарды түзүү төмөнкүдөй мыйзамдуу түрдө бекитилген чараларды талап кылат: ден-соолукка коркунучтуу жана коопсуз билим берүү чөйрөсүн (микроклимат, жарык, эмерек, техникалык окуу куралдары) түзүү. Биздин лицейде билим берүү эмеректери окуучулардын өсүшүнө дал келүүсүнө, стол менен отургучтардын талаптарга ылайык жазылышына чоң көңүл бурулат. Эмеректердин абалы канааттандырарлык. Санитардык нормаларга ылайык жылытуу,жасала жарык берүү,компьютердик технологияларды колдонуу каралган.
Башка жалпы билим берүүчү предметтер сыяктуу эле, окуучулар дене тарбия сабагынан үй тапшырмасын алышы керек, аны аткаруу сергек жашоонун ажырагыс бөлүгү болуп саналат. Ал эми ата-энелер, баланын ден-соолугунун баштапкы абалын жакшы билип, үй тапшырмасынын аткарылышын көзөмөлдөө менен, анын ден-соолугун чыңдоого, физикалык жактан өсүшүнө жана кыймыл-аракеттин өнүгүшүнө салым кошо алышат.
Дени сак жашоо образын калыптандыруу максатында класстан тышкаркы иштерди да камтыйт. Класстан тышкаркы иш-чаралардын алкагында сергек жашоо образын жана туура тамактанууну жайылтуу максатында сабактар жана класстык сааттар өткөрүлөт. Тамактануу үчүн лицейде 50 орундуу ашкана бар. Окуучуларыбыздын тамактануусун уюштуруу лицейдин администрациясынын туруктуу көзөмөлүндө.
Окуу сабактарынын графиги сабактардын узактыгы, тыныгуу, сабактардын башталышы, сабактын күндөрү жана окуу жумасында кыйынчылык деңгээли боюнча жайгашуусу боюнча окуу планына санитардык нормалардын ченемдик талаптарына ылайык келет.
Билим берүү мекемесинин коопсуздугу боюнча анализ.
Өткөн окуу жылдарында (2016-2017, 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021)Т.Токтоналиев атындагы №45- кесиптик лицейинде коопсуздукту камсыздоо боюнча иштин башкы максаты коюулуп, төмөндөгү иш-чаралар жүргүзүлдү:
- билим берүү мекемесинин антитеррордук коопсуздугу боюнча иштерди пландоо;
- жеткиликтүүлүктү контролдоону уюштуруу;
- жарандык коргонуу иштерин пландоо;
- өрт коопсуздугунун стандарттарын сактоо;
- билим берүү мекемесине баңги каражаттарынын жана психотроптук заттардын киришинин алдын алуу;
- укук коргоо органдары жана башка түзүмдөр менен, ата-энелер коомчулугу менен өз ара аракеттенүү;
- эмгекти коргоо жана коопсуздук стандарттарын сактоо;
- электр коопсуздугунун талаптарын сактоо;
- укук бузуулардын алдын алуу, анын ичинде. жол эрежелери;
— Балдардын жол травмаларын алдын алуу максатында мектепте жол кырсыктарынын алдын алуу;
— “Имаратта өрт!” Деген сигнал боюнча иш-аракеттерди машыгууга көп көңүл бурулду. Буга байланыштуу жыл сайын билим берүү мекемесинде “эвакуациялык окутуу” өткөрүлүп турат, анын негизги билим берүү максаты — өрт чыккан учурда лицейдин имаратынан окуучуларды жана кызматкерлерди чукул эвакуациялоонун жол-жобосун иштеп чыгуу.
Өрт коопсуздугун камсыз кылуу белгилүү бир кырдаалга жараша окуу жылы бою лицей директорунун коопсуздук маселелери боюнча буйруктарында көрсөтүлгөн. Лицейдеги ПБны камсыз кылуунун негизги максаты — мекеменин өрт коопсуздугунун жогорку деңгээлине байланыштуу окуучулардын жана кызматкерлердин өмүрүн жана ден-соолугун сактоо, от алдыруу жана өрттөнүү үчүн өбөлгөлөрдү эске албаганда.
— Лицейдин коопсуздугу боюнча иш алып барылып, окуу жылында укук коргоо органдары менен өз ара аракеттенүүнү жүзөгө ашырууга өзгөчө көңүл бурулган. Лицейдин аймагына видео көзөмөлдөр коюулуп көзөмөл жүргүзүлгөн. Жыл ичинде (жылына эки жолу) окуучулардын жана кызматкерлерди антитеррордук коргоо боюнча, ар кандай экстремалдык кырдаалдардагы аракеттер жөнүндө тегерек столдор өткөрүлүп турат.
Окуучулар унаа айдап бара жатканда коопсуздугун камсыз кылуу үчүн, ташылган транспорттун туруктуу көзөмөлү жүргүзүлөт.
Окуучуларга, жеке иш-чаралар өткөрүлүүчү жайга ошондой эле лицейде өткөрүлүп жаткан маданий жана спорттук иш-чаралардын коопсуз өткөрүлүшү колго алынган.
Билим берүү программаларын ишке ашыруу боюнча анализ
Окуу пландарынын аткарылышы мамлекеттик лицейдин билим берүү функциясына ылайык — бардык окуучуларга сапаттуу билим берүү, окуу процессинде өнүгүү мүмкүнчүлүктөрүн камсыз кылууну ишке ашырууну караштырат. Бул максаттарга жетүүнүн негизги шарты — ар бир студенттин мүмкүнчүлүктөрүн жана жөндөмдөрүн эске алуу менен билим берүү иш-аракеттерине кошуу. Бул билим берүүнүн ар бир баскычында лицейдин милдеттерин этап-этабы менен чечүү менен камсыздалат. Биринчи этапта билим берүү, лицей окуучулардын физикалык жана психикалык ден-соолугун коргоо жана чыңдоо, алардын индивидуалдуулугун сактоо, колдоо жана өнүктүрүү, лицейде билим берүүнүн ийгилигин камсыз кылган билим жана көндүмдөрдү калыптандыруу маселелерин чечет. Окуу планы Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги тарабынан белгиленген жалпы билим берүү программасына ылайык түзүлгөн.
Милдеттер:
∙ Бардык окуучулар үчүн сапаттуу билим алууга бирдей мүмкүнчүлүктү камсыз кылуу;
∙ билим берүү процессинин сапатын жогорулатуу;
Окутуунун натыйжалуулугуна жана билим сапатына анализ
Лицейдеги окуу процессин уюштуруу Кыргыз Республикасынын «Билим берүү жөнүндө» Мыйзамына, билим берүү программаларына жана сабактардын расписаниесине ылайык жүргүзүлөт.
Билим берүү мекемксиндеги эң маанилүү документ болуп лицейди өнүктүрүү программасы, ал окуучунун инсандыгын тарбиялоого багытталган, өзүн-өзү аныктоого жана өзүн-өзү ишке ашырууга, өз алдынча чечим кабыл алууга жана аларды аткарууга жеткирүүгө, өзүлөрүнүн рефлексивдүү жөндөмдүүлүгүнө анализ берүүгө , алардын индивидуалдык (курактык, физиологиялык, психологиялык, интеллектуалдык) өзгөчөлүктөрүн эске алуу менен жүргүзүлүүчү иш-чаралар. Өнүктүрүү программасынын максаты — бүтүрүүчүлөргө билим берүүнүн жогорку сапатын камсыз кылуучу шарттарды түзүү, коомдун жогорку билим берүү муктаждыктарын натыйжалуу ишке ашыруу, окуучулардын жеке өсүшүн жана өнүгүүсүн камсыз кылуунун натыйжасында квалификациялуу адис бүтүрүүчүлөрдү даярдоо.
Лицейде жалпы билим берүү процесси баштапкы кесиптик билим берүү стандарттарына ылайык 1,2,3 курстарда жүргүзөт. Жалпы билим берүүнүн милдеттери — окуучуларды тарбиялоо жана өнүктүрүү; жалпы билим негизги жалпы билимди алуу үчүн негиз болуп саналат.
Окуу процесси КРнын Башталгыч кесиптик билим берүү стандартына ылайык БКББАнин алдындагы Республикалык илимий-методикалык борбор тарабынан иштелип чыгып, республикалык деңгээлде бекитилген типтүү пландын жана окуу программасынын негизинде жумушчу окуу планы иштелип чыгып, педогогикалык кеңеште каралып, бекитилип, ар бир предмет боюнча перспективалык – календардык план түзүлүп окуу процесси жүрөт.
Окуу планы Мамлекеттик стандартка шайкеш келет жана мугалимдердин бекитилген календардык- тематикалык пландаштыруусуна ылайык түзүлөт.
Окуу жайда окуу — методикалык камсыздоону билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келет.
Кыргыз Республикасынын жалпы мектептик билимдин мамлекеттик билим берүү стандартынын негизинде
КР θкмѳтүнүн 2016-жылдын 15-ноябрындагы №590, 2017-жылдын 18- августундагы №496, 2017-жылдын 30 августындагы №544, 2018-жылдын 7-декабрындагы №673 токтомдорунун редакцияларына ылайык жалпы жоболорго таянып усулдук иштер жүргүзүлөт.
Окуучулар үчүн акысыз негизде лицей төмөнкүдөй кошумча билим берүү кызматтарын көрсөтө алат: спорттук секцияларды, предметтик ийримдерди, көркөм-эстетикалык ийримдерди өткөрүү.
Лицейдин мүмкүнчүлүктөрүн, кызыкдар тараптардын каалоолорун, окуучулардын кызыкчылыктарын, каалоолорун жана жөндөмдөрүн эске алуу менен, ыктыярдуулук, иш-аракеттерди тандоонун көз карандысыздыгы, өз ара урматтоо жана кызматташуу принциптерине ылайык, лицейде ата-энелер комитеттери, секциялардын жана ийримдердин жетекчилери,камкорчулар кеңешинин фонду иш алып барат.
Мамлекеттик бүтүрүү аттестацияларынын натыйжаларына анализ
Жыл сайын жыйынтыктоочу мамлекеттик аттестация лицейдин окуучуларынын билим сапатына тышкы байкоо жүргүзүүнүн эң объективдүү формасы болуп калат. Лицейде экзамендерди уюштурууга жана аларга окуучуларды кылдаттык менен даярдоого багытталган иш-чаралардын планы түзүлүп, ишке ашырылат. Бүтүрүүчү топтордо ата-энелер менен окуучулардын жолугушуулары өткөрүлүп, анда Кыргыз Республикасынын Билим берүү министрлигинин буйругу менен бекитилген негизги жалпы билим берүүчү билим берүү программалары боюнча мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестацияны өткөрүү тартиби жөнүндө жобо менен тааныштырылат.
Экзамендерге даярдоо жана өткөрүү маселелери педогогикалык кеӊешмеде, усулдук бирикмелердин чогулуштарында талкууланат.
Мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестациясынын максаты болуп окуучулардын алган базалык билимин,мүмкүнчүлүктөрүн,кызыкчылыктарын өздөштүрүү деӊгээлдерин аныктоо эсептелет.Мындан тышкары жыйынтыктоочу аттестация –бул бүтүндөй лицейдин ишине жана ар бир предметтик мугалимдин кесиптик ишине баа берүү.
Усулдук иштерди талдоо:
Усулдук иштердин негизги багыттары
Усулдук иш – илимдин жетишкендиктерине, алдыӊкы окутуу тажрыйбасына негизделген иш чаралар тутуму; мугалимдердин компотенттүүлүгүн жана кесиптик чеберчилигин ар тараптуу жогорулатууга багытталган.
Заманбап шарттарда усулдук иштин ролу жаӊы ыкмаларды, ыкмаларды окутуу технологияларын колдонуу зарылчылыгынан улам жогорулоодо.
Коллективдин алдына коюлган тапшырмалар сабактарды өткөрүү ыкмасын өркүндөтүү, начар жана таланттуу окуучулар менен жекече жана топтук иш алып баруу, окуучулардын билимин оңдоо, балдардын жөндөмдөрүн жана табигый каалоолорун өнүктүрүү, мугалимдерди жаңы педагогикалык жана методикалык адабияттар менен тааныштыруу аркылуу чечилди.
Алдыӊкы мугалим – алдыӊкы окуучу. Алдыӊкы педагогикасынын негизги идеясы — адамга болгон ишеним жана анын ички күчүнө таянуу.
Лицейдин усулдук иши негизги жылдык планга негизделип, окуу процессин ийгиликтүү уюштурууга жана тѳмѳнкүлѳргѳ багытталган :
— окутуучуларга жана класс жетекчилерине, окутуучуларга окутууну уюштурууну өркүндөтүүдө натыйжалуу жардам көрсөтүү жана студенттерге билим берүү;
— педагогикалык тажрыйбаны жалпылоо жана ишке ашыруу;
— Лицейдин мугалимдеринин педагогикалык квалификациясынын теориялык деӊгээлин жогорулатуу.
Усулдук иштин негизги милдеттери:
— Методиканы ѳркүндѳтүү, окуу сабактарынын бардык түрлѳрүн ѳткѳрүүнүн натыйжалуулугун жогорулатуу
-Окуутуунун жана тарбиялоонун колдонулуп жаткан формаларын, ыкмаларын жана каражаттарын ѳркундѳтүү, билим берүү процессине алдыӊкы педагогикалык тажрыйбаны жана жаӊы маалыматтык технологияларды киргизүү.
Лицейдеги негизги формалар жана усулдук иштер:
— педагогикалык кеӊештер;
— лицейде бирикмелердин отрумдары;
— квалификацияны жогорулатуу жана кесиптик чеберчиликти өркүндөтүү боюнча ачык сабактар;
— өзүн-өзү тарбиялоо боюнча усулдук темалар боюнча мугалимдердин иши;
— жолдоштук сабактарга кирүү жана сабактарды талдоо;
— сабак боюнча жекече баарлашуу;
— предметтердин жумалыктары;
— мугалимдерди аттестациялоо.
Ички кѳзѳмѳл
Көзөмөлдү ишке ашыруу боюнча иш-чаралардын тутумун куруунун максаты- билим берүү процессин жүзөгө ашырууда терс натыйжалардын өз убагында алдын алуу болгон.
Негизги суроолорду жана көзөмөлдөө объектилерин тандоодо, алардын ѳз ара байланышы окуу жылынын жыйынтыгын талдоо жолу менен түзүлдү. Ар бир текшерүүдөн кийин анын жыйынтыгы жалпыга жарыяланып, талкууланып, кайрадан текшерүүнүн мөөнөтү белгиленди.
Администрация өз практикасында көзөмөлдөөнүн темасына жана максатына жараша ар кандай түрлөрүн, формаларын жана ыкмаларын колдонгон. Ар бир көзөмөлдѳѳнүн алдында максат коюлган. Билим берүү иш-аракетинин негизги формасы — бул сабак жана класстан тышкаркы иш-чаралар. Демек, сабактардын деңгээли, ошого жараша окуучулардын билим деңгээли — лицейдин ишинин көрсөткүчү. Лицейдин администрациясы тарабынан лицейдин бардык мугалимдеринин сабак өтүүсүн көзөмөлдөө боюнча олуттуу иштер жүргүзүлдү. Мугалимдердин иш тутумун изилдөө менеджмент ишинин ажырагыс бөлүгү болуп саналат. Кѳзѳмѳлдѳѳнүн жыйынтыктары чыгарылып, алар сертификат, диаграмма түрүндө баяндалып, педагогикалык кеңешинде, директор, орун басары, усулдук кеӊешме менен жолугушууларда талкууланды.
Лицейдеги ички кѳзѳмѳлдѳѳнүн максаттары:
∙ Лицейдеги педагогикалык процесстин иштешинин жана өнүгүшүнүн мамлекеттик билим берүү стандартынын талаптарына шайкеш келишине жетишүү.
∙ Окуучулардын индивидуалдык өзгөчөлүктөрүн, алардын кызыкчылыктарын, билим алуу мүмкүнчүлүктөрүн, ден-соолук абалын эске алуу менен билим берүү процессин андан ары өркүндөтүү.
Лицейдеги ички кѳзѳмѳлдѳѳнүн тапшырмалары:
— предмет боюнча мамлекеттик программалардын талаптарына шайкештигин текшерүү.
— окуучуларда билимди, билгичтикти жана жөндөмдүүлүктү өздөштүрүүгө карата жоопкерчиликтүү мамилени калыптандыруу.
— Окуу дисциплиналарын окутуунун сапатына, окутуучулардын окуу жана тарбия иштеринин мазмунуна, формаларына жана ыкмалардын илимий негизделген талаптарды аткаруусун көзөмөлдөө.
— Окуучулардын билимди өздөштүрүү процессин, алардын өнүгүү деңгээлин, билимди өз алдынча алуу ыкмаларын өздөштүрүүсүн этап-этабы менен көзөмөлдөө.
— Лицейдин бардык иш пландарынын аткарылышын жана кабыл алынган башкаруу чечимдерин текшерүү.
— Сабак менен класстан тышкаркы иштердин байланышын камсыз кылуу.
— Билим берүү процессинин абалын диагностикалоо, команданын жана анын айрым мүчөлөрүнүн ишиндеги программаланган натыйжадан четтөөлөрдү аныктоо, кызыгуу, ишеним жана биргелешкен чыгармачылык атмосферасын түзүү.
— Окутуучулардын жоопкерчилигин жогорулатуу, окуу предметтерин окутуу практикасында иштин жаңы ыкмаларын жана типтерин киргизүү.
— Лицейдин документтерин текшерүү жүргүзүү.
Көзөмөлдөө төмөнкү багыттар боюнча жүргүзүлдү:
— педагогикалык курамдын ишин көзөмөлдөө;
— окуучулардын билиминин, билгичтигинин жана жөндөмүнүн абалын көзөмөлдөө;
— лицейде иш кагаздарынын жүргүзүлүшүн көзөмөлдөө;
— жалпы билим берүүнү ишке ашырууну көзөмөлдөө;
— окуу предметтерин окутуунун абалын көзөмөлдөө;
— экзамендерге даярдануу боюнча иштерди көзөмөлдөө ;
— кадрлар менен иштөөнү көзөмөлдөө.
Негизги кѳзѳмѳлдѳѳ ыкмалары :
— мугалимдердин, устаттардын, класс жетекчилердин ишине мониторинг жүргүзүү;
— сабактарга, ийримдерге, класстан тышкаркы иштерге, кыска мөөнөттүү курстарга катышуу жана талдоо;
— лицейдин документтерин изилдөө: класстык журналдар, окуучулардын өздүк делолору, кошумча сабактардын жана атайын курстардын журналдары;
— билим берүү процессинин натыйжаларын талдоо;
— контролдук-усулдук куралдарга, тесттерге, кѳчүрүү экзамендеринин жыйынтыктарына, жыйынтыктоочу аттестацияга талдоо жүргүзүү;
— окуучулар, мугалимдер, ата-энелер менен баарлашууда алынган анализдерди, анкеталарды талдоо;
— башкаруу бөлүмдөрү.
Катышкан сабактар акыркы жыйынтыгы көрсөткөндөй:
— окуучулардын билим берүү жетишкендиктерине мугалимдердин мамилеси өзгөрүлүп жатат: алар окуу менен чектелип калбастан, социалдык жактан өнүгүүнүн каражаты болуп калышты инсандык касиеттер (психикалык, эмоционалдык — сенсордук, жүрүм-турумдук, коммуникативдик, физикалык, чыгармачыл). Буга өнүгүп келе жаткан педагогикалык технологияларды колдонуу жана билим берүү маселелерин тандоо аркылуу жетишилет;
— мугалимдер сабакта окуучулардын инсандык сапаттарын өркүндөтүү максаттарын (ой жүгүртүү, сүйлөө, эрк, адеп-ахлак, баарлашуу ж.б.) белгилеп, аларды предмет аркылуу ишке ашырат;
— мугалимдер окуу материалын жакшы билишет; дидактикалык материалдарды колдонуу (аудио, компьютердик демонстрациялар, ар кандай приборлор);
Контролдун жыйынтыгы педагогикалык кеңештерде жана директор менен болгон жолугушууларда чыгарылды. Лицейдин ичинде жүргүзүлгөн изилдөөлөрдүн анализинин жүрүшүндө төмөнкүдөй тыянактар чыгарылды:
— окутуучулар окуу процессин интенсивдештирүүчү заманбап педагогикалык технологиялар жөнүндө маалыматка ээ.
— Мугалимдер ар кандай технологияларды элементтери боюнча салттуу окутуу методдору менен айкалыштырып колдонушат. Ошентип, заманбап билим берүү технологияларын колдонуу оң динамиканы жана лицейди өнүктүрүү программасында болжолдонгон оң өзгөрүүлөрдү алдын-ала билүү мүмкүнчүлүгүн берет.
Аткарылган иштерди талдоонун натыйжалары боюнча корутундулар:
— Лицейдин ишинин негизги көрсөткүчтөрүн салыштырмалуу талдоо дагы деле болсо лицейдин билим берүү процессиндеги оң өзгөрүүлөрдү турукташтыруу жөнүндө сүйлөшүүгө мүмкүндүк берет.
— Бардык катышуучулардын ден-соолугун сактоо үчүн шарттар, заманбап билим берүү технологияларын киргизүү, кошумча билим берүү тутумун кеңейтүү, жагымдуу моралдык-психологиялык микроклиматты түзүү, тарбия ишинин тутумун өнүктүрүү, сергек жашоо образын жайылтуу аркылуу билим берүү процесси жүрѳт.
— Кадрлар приоритеттүү багыттар боюнча ишти жүзөгө ашырууга мүмкүндүк берет, инновациялык иш-аракеттерди жүргүзүүгө даяр, бирок инновациялык тажрыйбаны жайылтуунун натыйжалуулугу жетишсиз
— Материалдык-техникалык база тынымсыз өнүгүп, өркүндөп турат.
Билим берүү программасы боюнча студенттердин контингенти жөнүндө маалымат
Программа
| Учурдагы окуу жылындагы студенттердин саны (адам) | Алардан ичинен ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген студенттердин, майып балдардын саны (адам) | |||||
Үстүдөгү окуу жылындагы бардык тайпалардын саны. | Анын ичинен окуучулардын жалпы саны | 1-курс (адамдардын саны) | 2-курс (адамдардын саны) | 3-курс (адамдардын саны) | Интернатта жашаган балдардын саны | ||
Билим берүү уюмунда | |||||||
Жалпы билим берүү программасы (күндүзгү билим берүү) (1-2 курс.) | 3 | 87 | 30 | 28 | 29 | – | –– |
Билим берүү уюмунун сыртында |
- Лицейди жакынкы 5 жылга өнүктүрүүнүн стратегиялык пландары.
Стратегиялык максат № 1
Окуу процессинин бардык субъекттеринин көз алдында лицейдин жагымдуу образын түзүү
№ | Жетишкендиктердин көрсөткүчтөрү | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 | 2018/2019 |
1 | Социологиялык изилдөөнүн жыйынтыктары | Камтуу 10% — канааттандырарлык. | Камтуу 15% — канааттандырарлык. | Деңгээлдик өсүшү 30% га чейин | Деңгээлин 40% га чейин көтөрүү | Камтуу — 50% |
2 | Райондук, республикалык билим берүү системасында кесиптик лицейдин ишмердүү-лүгүнө жогорку рейтингдик баа берүүсү | Райондук деңгээлде жакшы деңгээлде | Райондук деңгээлде туруктуу | Райондук деңгээлде өсүш бар | Райондук деңгээлде жакшы деңгээлде Республикалык деңгээлге чыгуу | Билим берүү жана илим министрлиги жакшы деңгээл
|
2018-2019 окуу жылынын жыйынтыгында лицейдин жагымдуулук деңгээлинин, анын коом алдындагы имиджинин жогорулагандыгын көрсөттү. Студенттердин саны 30дан ашык адамга көбөйдү,
Стратегиялык максат № 2
Окуу процессинин бардык субъекттеринин билим жана чыгармачылык жетишкендиктеринин өсүшү
№ | Жетишкендиктердин көрсөткүчтөрү | 2014/2015 | 2015/2016 | 2016/2017 | 2017/2018 | 2018/2019 |
1 | Лицеден тышкары жана лицей-дин өзүндө кошумча билим берүү системасы боюнча окуу-чулардын санынын өсүшү. Ийримдердин санынын өсүшү | Туруктуу -20% | Бийиктик структуралай 3% | Камтууну көбөйтүү окуу ийрими 30% га чейин иштейт | Камтууну көбөйтүү 40% га чейин | Ийримдердин жана ага катышуучулар-дын өсүшүндө оң динамиканы сактап туруу. |
Стратегиялык максат№ 3
- Лицейдин материалдык-техникалык базасын чыңдоо.
№ | Жетишкендиктердин көрсөткүчтөрү | 1 жыл | 2 жыл | 3-жыл | 4 жыл | 5 жыл |
1 | Видеобайкоочу шаймандардын жана компьютердик техникалардын санынын көбөйүшү. | 2 ноутбук алды, Системаны ишке киргизди видео көзөмөл. | Имаратка видео орнотуу. Сатып алуу электрондук такта. | Атайын мультимедиа жабдууларын сатып алуу класстар үчүн эмеректерди жаңыртуу. |
- Акыркы 5 жылдагы студенттердин окуудан чыгарылганы жөнүндө маалымат.
2016-2017 окуу жылы | 2017-2018 окуу жылы | 2018-2019 окуу жылы | 2019-2020 окуу жылы | 2020-2021 окуу жылы | |||||
Студенттердин саны | Окууну таштоо деңгээли | Студенттердин саны | Окууну таштоо деңгээли | Студенттердин саны | Окууну таштоо деңгээли | Студенттердин саны | Окууну таштоо деңгээли | Студенттердин саны | Окууну таштоо деңгээли |
233 | 7 | 251 | 9 | 12 | 237 | 217 | 0 | 214 | 3 |
2016/2017 -окуу жылы | 2017/2018-окуу жылы | 2018/2019-окуу жылы | 2019/2020-окуу жылы | 2020/2021-окуу жылы | |||||
Окуучулардын саны | Укук бузуулар (адамдар) | Окуучулардын саны | Укук бузуулар (адамдар) | Окуучулардын саны | Укук бузуулар (адамдар) | Окуучулардын саны | Укук бузуулар (адамдар) | Окуучулардын саны | Укук бузуулар (адамдар) |
2 | Урушуу | — | — | 1 | -Уурулук | — | — | — | — |
Жаңы, 2020-2021-окуу жылына карата райондук ички иштер бөлүмүнүн алдындагы жашы жете электердин көзөмөлдөө инспекциясынын профилактикалык эсепте турган окуучулар жок. Лицейдин эсебинде балдардын саны минималдуу деңгээлге чейин төмөндөтүлдү. Жайкы жана кышкы каникул аралыгында жашы жете электерди көзөмөлдөө инспекциясы тарабынан 45-кесиптиклицейдин окуучуларын ички иштер бөлүмүнө алып барууга себеп болгон жок.
- Билим берүү программасынын окуу планы жөнүндө маалымат
Аталышы | Өлчөө бирдиги / мааниси | Эскертүү |
Билим берүү программасын ишке ашыруу мөөнөтүндөгү окуу сабактарынын саны . | Сааттын саны | |
Окуу программасынын милдеттүү бөлүгүндө көрсөтүлгөн окуу предметтери. | Кыргыз тили, Кыргыз адабияты, Орус тили,Орус адабияты, Англис тили, Кыргызстандын тарыхы, Дүйнөлүк тарых, Адам жана коом, Математика, Физика жана Астрономия, Химия, Биология, География, Дене тарбия, Аскерге чейинки даярдоо. | 2006 саат |
Окуу программасынын вариативдүү бөлүгүндө көрсөтүлгөн окуу предметтери курстары | Жок |
Окуу планы бардык окуу талаптары менен берилген жана мамлекеттик билим берүү стандартынын талаптарына жооп берет, лицейдин окуучулары Билим берүү жана илим министрлигинине караштуу башталгыч кесиптик билим берүү башкармалыгынын графигине ылайык 72 сааттык курстагы кайра даярдоодон өтүштү. Планда илимий-методикалык борбордон квалификациясын жогорулатуу үчүн мугалимдердин санын көбөйтүү жана лицейдин өзүндө кесиптик квалификациясын көтөрүү иш-чаралары каралган.
- Класстан тышкаркы иш-чаралар планы жөнүндө.
Көрсөткүчтүн аталышы | Өлчөө бирдиги / мааниси | Эскертүү |
Окуунун бардык мезгилинде класстан тышкаркы иштердин көлөмү | Сааттын саны | 120 |
Класстан тышкаркы иш-чаралар | 2 чыгармачылык, 1 интеллектуалдык, 2 спорттук, 2 предметтик кружоктор иштейт
| Окуучулардын чыгармачыл,интеллектуалдык жана спорттук жөндөмдөрүнүн өнүгүшү. |
Класстан тышкаркы иштердин формасы | Класстан тышкаркы иш чаралар, кружок иштери,жаштар кеңеши аркылуу жүргүзүлөт. Лицей тайпаларында тарбиялык сааттар жумасына 1 жолу өтүлөт.Кружок иштери 2-жүгүртмө боюнча айына 2 жолудан өткөрүлөт.Жалпы жылына кружоктор иштерине 100 саат берилген. | 1. Жолугушуу «Тегерек стол» 2. Тренингдер 3. Талкуу клубу 4. Семинарлар 5. Спорттук мелдештер |
Кошумча билим берүү максатында кроужок иштерине катышкан окуучулардын саны 15% га көбөйгөнү байкалууда.
- Билим берүү программасын өздөштүрүүнүн натыйжалары жөнүндө маалымат.
10.1. Окуучулардын мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестациясынын жыйынтыктары жөнүндө маалымат.
Окуу предметтери | 2016/2017 окуу жылы | 2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы | ||||||
Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, катышкан | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, аларды ал натыйжалары төмөн эмес канааттандырарлык | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, катышкан | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, аларды ал натыйжалары төмөн эмес канааттандырарлык | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, катышкан | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, аларды ал натыйжалары төмөн эмес канааттандырарлык | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, катышкан | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, аларды ал натыйжалары төмөн эмес канааттандырарлык | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, катышкан | Номери (адам) / үлүш (%) окуучулар, аларды ал натыйжалары төмөн эмес канааттандырарлык | ||
Орус тили | 47 | 100% | 30 | 100% | 18 | 100% | 15 | 100% | 48 | 100% | |
Кыргыз тили | 47 | 100% | 30 | 100% | 18 | 100% | 15 | 100% | 48 | 100% | |
Математика | 47 | 100% | 30 | 100% | 18 | 100% | 15 | 100% | 48 | 100% | |
Тарых | 47 | 100% | 30 | 100% | 18 | 100% | 15 | 100% | 48 | 100% | |
Физика | — | — | — | — | 10 | 100% | — | — | — | — | |
Биология | — | — | 14 | 100% | — | — | — | — | — | — | |
Адам жана коом | — | — | — | — | — | — | 8 | 100% | — | — | |
10.2. Негизги жалпы билим жөнүндө артыкчылык аттестатын же орто жалпы билим жөнүндө артыкчылык аттестатын алган окуучулар жөнүндө маалымат
2016/2017 окуу жылы | 2017/2018окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы | |||||
Окуучулардын саны (адам) | Бөлүшүү студенттер (%) | Окуучулардын саны (адам) | Бөлүшүү студенттер (%) | Окуучулардын саны (адам) | Бөлүшүү студенттер (%) | Окуучулардын саны (адам) | Бөлүшүү студенттер (%) | Окуучулардын саны (адам) | Бөлүшүү студенттер (%) |
0/0 | 0%/0% | 0/0 | 0%/0% | 0/0 | 0%/0% | 0/0 | 0%/0% | 0/0 | 0%/0% |
10.3. Негизги жалпы билим жөнүндө күбөлүк же орто жалпы билим жөнүндө аттестат ала элек окуучулар жөнүндө маалымат.
2016/2017 окуу жылы | 2017/2018окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы | |||||
Окуучулардын саны (адам) | Окуучулардын үлүшү (%) | Окуучулардын саны (адам) | Окуучулардын үлүшү (%) | Окуучулардын саны (адам) | Окуучулардын үлүшү (%) | Окуучулардын саны (адам) | Окуучулардын үлүшү (%) | Окуучулардын саны (адам) | Окуучулардын үлүшү (%) |
— | — | — | — | — | — | — | — | — | — |
10.4. Бүтүрүүчүлөрдүн жалпы республикалык тестирлөөсүнүн (мындан ары — ЖРТ) жыйынтыгы.
Акыркы беш окуу жылындагы маалыматтар | 2016/2017 окуу жылы | 2017/2018окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы |
ЖРТ катышкан бүтүрүүчүлөрдүн үлүшү | 7 | 5 | 8 | 6 | 4 |
Билим берүү уюмунун бүтүрүүчүлөорү үчүн ЖРТнын орточо баллы | 70 | 80 | 105 | 108 | 115 |
110 баллдан жогору алган ЖРТ катышуучуларынын үлүшү | 38% | 67% | 37% | 40% | 50% |
10.5. Акыркы 5 жылдагы олимпиадага катышуу.
№ | Республикалык олимпиада | 2016/2017 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2017/2018 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2018/2019 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2019/2020 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2020/2021 окуу жылы (ээлеген жерлер) |
1 | Кыргыз тили | — | — | — | — | — |
2 | Чет тил | — | — | — | — | — |
3 | Орус тили | — | — | — | — | — |
4 | Тарых | — | — | — | — | — |
5 | Математика | — | — | — | — | — |
6 | География | — | — | — | — | — |
7 | Физика | — | — | — | — | — |
8 | Биология | — | — | — | — | — |
9 | Химия | — | — | — | — | — |
10 | Информатика | — | — | — | — | — |
№ | Эл аралык олимпиада | 2016/2017 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2017/2018 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2018/2019 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2019/2020 окуу жылы (ээлеген жерлер) | 2020/2021 окуу жылы (ээлеген жерлер) |
1 | Математика | — | — | — | — | — |
2 | Физика | — | — | — | — | — |
3 | Биология | — | — | — | — | — |
4 | Химия | — | — | — | — | — |
5 | Информатика | — | — | — | — | — |
10.6. Окууну уланткан бүтүрүүчүлөр жөнүндө маалымат (лицейден кийин).
Жыл | Жалпы бүтүрүүчүлөр | Кабыл алуу курсу | Жумушка орношкону | |||||||
Университеттер | Колледждер | Кесиптик лицей | ||||||||
Жалпы бүтүрүүчүлөр | Үлүшү (%) | Саны (адам) | Үлүшү (%) | Саны (адам) | Үлүшү (%) | Саны (адам) | Үлүшү (%) | Саны (адам) | Үлүшү (%) | |
2016 жыл | 168 | 40% | 51 | 30% | 8 | 5% | 0 | 0% | 110 | 65% |
2017 жыл | 166 | 37% | 39 | 35% | 11 | 7% | 0 | 0% | 116 | 70% |
2018 жыл | 145 | 29% | 36 | 25% | 6 | 4% | 0 | 0% | 102 | 71% |
2019 жыл | 162 | 44% | 40 | 25% | 13 | 8% | 0 | 0% | 109 | 67% |
2020 жыл | 180 | 49% | 57 | 32% | 6 | 3% | 0 | 0% | 117 | 65% |
- Билим берүү программасынын штаттык кадрдык курамы жөнүндө маалымат
Көрсөткүч аты | Өлчөө бирдиги (адамдар) | Эскертүү |
11.1. Педагогикалык, башкаруучу жана башка кызматкерлер менен толуктоо | ||
Билим берүү уюму боюнча кызмат орундарынын саны | 5 | |
Бош орундардын саны | — | |
Мугалимдердин жетишсиздигинен улам окутулбаган сабактардын саны | — | |
Берилген тармак боюнча классификацияланбаган мугалимдер берген сабактардын саны | — | |
11.2 Мугалимдердин сапаттык курамы | ||
Жогорку | 30 | |
— адистер (педагогикалык) | 8 | |
магистрлер (педагогикалык) | 2 | |
Толук эмес жогорку (педагогикалык | — | |
Атайын (педагогикалык) | 6 | |
Орто (жалпы) | 12 |
11.3.Кесиптик иштин түрлөрү боюнча мугалимдердин саны жана үлүшү
№ | Кесиптик өркүндөтүү методу | 2016/2017 окуу жылы | 2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы | Бардыгы 5 жылдан кийин (саноо / бөлүшүү) |
1 . | Акыркы 5 жылда квалификациясын жогорулатуу курстарын аяктаган мугалимдердин саны / үлүшү (72 саат жана андан ашык). | 2/ 7% | 2/7% | 2/7% | 1/4% | 13/44% | 20/73 % |
2 . | Акыркы 5 жылда кыска мөөнөттүү семинарларды, тренингдерди (72 саатка чейин) аяктаган мугалимдердин саны / пайызы | 6/23% | 4/15% | 0./0% | 3/11% | 2/8% | 1/4% |
3 . | Учурдагы окуу жылында насаатчылары бар жаш адистердин саны | 2/8% | 2/8% | 3/11% | 3/11% | 2/8% | 2/8% |
4 . | Лицейдеги иштеп жаткан усулдук бирикмелердин же бөлүмдөрдүн саны (көрсөтүңүз) дайындоо) | Усулдук бирикмелер: 1.Кесип 2.Билим 3.Мехакник | Усулдук бирикмелер: 1.Кесип 2.Билим 3.Мехакник | Усулдук бирикмелер: 1.Кесип 2.Билим 3.Мехакник | Усулдук бирикмелер: 1.Кесип 2.Билим 3.Мехакник | Усулдук бирикмелер: 1.Кесип 2.Билим 3.Мехакник | |
5 . | Онлайн дистанттык курстарын аяктаган мугалимдердин саны / пайызы | — | — | — | — | 1 | |
6 . | Саны / үлүшү макалаларын жарыялаган мугалимдер, методикалык катышууну өнүктүрүү Окуу китептерин, окуу куралдарын жазууда же сыноодо. | — | — | — | 1 | — | |
7 . | Бардыгы жылдар боюнча | — | — | — | 1 | 1 |
- Билим берүү программасын окуу китептери жана окуу куралдары менен камсыз кылуу жөнүндө маалымат.
Көрсөткүчтөрдүн аталышы | Билим берүү мекемеси (%) | |
Окуу куралдары менен камсыз кылуу | 85% | |
Окуу китептерин кыргыз тилинде окутуу топтору менен камсыздоо | 87.2% | |
Окутуу тили катары орус тилиндеги топтор менен окуу китептери менен камсыз кылуу | 93.7% | |
Окуу китептерин окутуунун башка тилдери менен топтор менен камсыз кылуу | 0% | |
Окуу китептери жетишсиз болгон предметтер | Физика, География | |
Окуу китептери менен камсыздоо 60% дан ашпаган предметтердин аталышы | 10-кл | 11-кл |
Тилекке каршы, Лицейге келип түшкөн окуу китептеринин көлөмү муктаждыкка толук жооп бербейт, анткени окуучулардын саны жыл сайын өсүүдө, окуучулардын үй-бүлөлөрүнүн материалдык жыргалчылыгы алардын ата-энелерине өз каражаттарына окуу китептерин сатып алууга мүмкүнчүлүк бербейт . Лицей колдо бар колдонмолордон таркатма материалдарды басып чыгарууну практикалайт.
- Билим берүү уюмунун материалдык-техникалык базасы жөнүндө маалымат
Тайпа | Жеткиликтүүлүк (андай эмес) | Эскертүү | |
1 | Окуу бөлмөлөрү: | ||
Кыргыз тили | Ооба | ||
Чет тил | Ооба | ||
Орус тили | Ооба | ||
Тарых | Ооба | ||
Математика | Ооба | ||
География | Ооба | ||
Физика | Ооба | ||
Биология | Ооба | ||
Химия | Ооба | ||
Компьютердик класс | Ооба | ||
2 | Административдик жай (директордун жана директордун орун басарларынын кеңселери) | Ооба | |
3 | Даараткана | Ооба | |
4 | Китепкана (китепкана фондун \ бирдиктерин көрсөтүү) | Ооба
|
5 | Китеп сактоочу жай, архив | Ооба | |
Окуу залы | Ооба | ||
6 | Спорттук аянча | Ооба | |
8 | Ашкана | Ооба | |
9 | Актовый зал | Ооба | |
Жылытуу тутумунун болушу | Ооба | ||
Жылытуу тутуму иштеп жатат | Ооба | ||
Лицейдин имаратынын жалпы абалы (1-өтө начар, 2- начар, 3-канааттандырарлык, 4- жакшы) | Канааттандырарлык | ||
Санитардык-эпидемиологиялык кызматтын жана өрт көзөмөлүнүн корутундусу | Канааттандырарлык |
Ресурстар | Баардыгы (ооба / жок) | Саны |
Студенттер колдонгон компьютерлердин саны | Ооба | 15 |
Интернет | Ооба | 15 |
Интерактивдүү (электрондук) доска | Ооба | 2 |
Проектор | Ооба | 2 |
- Билим берүү уюуму сунуш кылган студенттер үчүн кошумча шарттар
№ | Аты | Жетекчиси | Жумасына саат | Катышуучулардын саны | % камтуу |
1 | Спорттук | ||||
Волейбол | Жумабаев М.Н | 2 | 15 | 7% | |
Шахмат | Кадыркулов И.О. | 2 | 16 | 7,5% | |
Ордо | Садыров А.К. | 2 | 20 | 9,3% | |
2 | Маданий жактан | ||||
Калемгер адабий ийрими | Кожошова А.К. | 2 | 14 | 6.5% | |
Асем кол өнөрчү тигүүчүлүк | Сатыбалдиева Н.К. | 2 | 8 | 3.7% | |
3 | Предметтик | ||||
Жаш техник | Дондошова Г.К. | 2 | 14 | 6.5% | |
Англист тили | Султаналиева Ж. | 2 | 16 | 7.5% |
- Ата-энелердин билим берүү процессине катышуусу
Жумушка канчалык деңгээлде канааттандыңыз? билим берүү уюму? | Бардыгы катышкан
| Сурамжылоонун жыйынтыгы боюнча орточо маанилер | |
1 | Эн жакшы | 110 | 51.4% |
2 | Жакшы | 94 | 43.9% |
3 | Канааттандырарлык | 20 | 4.7% |
4 | Канааттандырарлык эмес | — | — |
Төмөнкү пунктар боюнча билим берүү уюмунун ишине канчалык деңгээлде канааттанасыз? | Средний балл (1-5 шкала) | |
1 | Билим берүүдөгү кайрымдуулук | 5 |
2 | Билим сапаты | 5 |
3 | Окутуучулардын квалификациясы | 5 |
4 | Окуучулардын сабакка катышуусу | 4 |
5 | Окуучулардын тартиби жана жүрүм туруму | 4 |
6 | Бардык окуучулардын окуу процессине тартуу | 5 |
7 | Мугалимдер тарабынан көрсөтүлгөн кошумча кызматтардын деңгээли | 5 |
8 | Окуу шарты (имарат,бөлмө,тамактануу ж.б.) | 5 |
Акыркы 5 жылдагы кыска мөөнөттүү курсттар жөнүндө маалымат.
№ 45-кесиптик лицей — бул билим берүү ишмердүүлүгүнө мамлекеттик лицензиянын негизинде сертификат,белгиленген формадагы күбөлүк берүүгө укуктуу адистештирилген билим берүү мекемеси.
№ 45-кесиптик лицей окуу үчүн зарыл шарттар менен жабдылган.
- Жеке компютердин оператору
- Тигүүчү
- Электромонтер
- Электр жаасы менен ширетүүчү
- Ашпозчу
- «В» категориясындагы айдоочу
- «В,С» категориясындагы айдоочу
- Аарычы
- Шыбакчы-сырдоочу
№45-кесиптик лицей республиканын бардык өндүрүштүк обьекттери үчүн т жумушчу кадрларды даярдайт.Бул курстардын бүтүрүүчүлөрү 76% жумуш менен камсыз болушат.
Лицейде адистиктер боюнча кыска мөөнөттүү курстар өткөрүлөт.
Ɵзгөчөлүк | Окуу мөөнөтү | Документтин түрү |
Жеке компютердин оператору | 3 ай | Күбөлүк |
Тигүүчү | 3 ай | Күбөлүк |
Электромонтер | 3 ай | Күбөлүк |
Электр жаасы менен ширетүүчү | 3 ай | Күбөлүк |
Ашпозчу | 3 ай | Күбөлүк |
«В» категориясындагы айдоочу | 2,5 ай | Күбөлүк |
«В,С»категориясындагы айдоочу | 3 ай | Күбөлүк |
Аарычы | 3 ай | Күбөлүк |
Шыбакчы-сырдоочу | 3 ай | Күбөлүк |
Лицей ошондой эле республиканын экономикасынын бардык тармактарында жумушчуларды келишимдик негизде окутуу жана кардар менен макулдашылган программаларга ылайык курстарды уюштуруу мүмкүнчүлүгүнө ээ.
- Окуунун жогорку натыйжалары ,окуунун шарттары чыныгы шарттарга мүмкүн болушунча жакын.
- Көп практикалык тажрыйбасы бар кесипкөй мугалимдер.
- Ыңгайлуу сабактар жана семинарлар.
Лицейдин жамааты билим берүү процессинин жогорку сапатын анын натыйжалуулугун жана практикалык маанисин камсыз кылган адистер.
Лицей жамааты кунт коюп мамиле кылууга,ар бир окуучуга жекече мамиле кылууга багытталган.
Лицейдин негизги милдеттери :
1.Окутууга системалык ыкманы колдонуу жана окутуунун жаңы методдорун жана формаларын тынымсыз өркүндөтүү.
- Окуу процессин пландаштырууну талдоо жана өркүндөтүү.
- Кадрларды максаттуу даярдоону камсыз кылган адистерди максаттуу интенсивдүү окутууну уюштуруу жана өткөрүү.
- Окуу материалдарын, окуу программаларын иштеп чыгуу, плакаттарды, моделдерди, симуляторлорду өндүрүү.
- Калкка мыйзам тарабынан тыюу салынбаган акы төлөнүүчү кызматтарды көрсөтүү.
Линиянын негизги функциялары.
- Ɵндүрүштө жана жумушта төмөнкүдөй окутуу түрлөрүн жүргүзөт:
- Жаңы кадрларды даярдоо
- Экинчи кесиптерди кайра даярдоо жана окутуу:
- Башка бөлүмдөрдүн кызматкерлеринин келишимдери боюнча окутуу
- Коомдун зарыл багыттары боюнча менеджмент боюнча тренингдерди өткөрөт.
- Студент өндүрүштүк окутууну жүргүзөт.
- Семинарларды конференцияларды өткөрүү боюнча иштерди ующтуруу,тажрыйба алмашуу боюнча ишти координациялоо.
Лицейдин негизги максаты- калктын кесиптик чеберчилигин өркүндөтүүдөгү муктаждыктарын канааттандыруу ошондой эле кыска убакыттын ичинде жумушчуларды даярдоодо жана квалификациясын жогорулатууда иш берүүчулөргө жардам берүү келечекте лицей жумушчулардын квалификациясын жогорулатуу процессине жумуш берүүчүлөрдүн буйругу менен дагы,ар бир адам үчүн да өзгөчө көңү бурууну пландаштырууда, анткени өзгөрүлүп жаткан шарттар жана өндүрүш технологиялары кесипкөй кызматкерлердин квалификациясыни жогорулатуу талап кылат.
2020-2021-окуу жылы | ||||||
№ | Тайпанын аталышы | Буйрук № | Окуу мөөнөтү | Окуучулардын саны | Билим берүү наркы | Жалпы түшүүлөр |
1 | «ВС»-308 | №3 | 26.09.2020- 12.01.2021 | 15 | 6000 | 90000 |
2 | «ВС»-312 | №9 | 10.02.2021- 26.05.2021 | 15 | 6000 | 90000 |
3 | «В»-307 | №2 | 2.09.2020 — 20.11.2020 | 15 | 4600 | 69000 |
4 | «В»-311 | №7 | 8.01.2021-23.03.2021 | 15 | 4600 | 69000 |
5 | «В»-314 | №12 | 2.04.2021 -17.06.2021 | 15 | 4600 | 69000 |
Жалпы | 387000 | |||||
2018-2019- окуу жылынын жыйынтыгы тууралуу маалымат.
Тайпа | Контингент
| Жетишүү | Орточо баалы | % | Бүтүрүүчү | |||||||||
Баары | Чыкканы | 5 | 5 ж-а 4 | 4 | 3
| Теория | Өнд-окуу | Катышы | кызыл диплом | Разряд | Ɵнд.окутуунун устаты. | |||
3
| 2
| |||||||||||||
2018-2019-жыл | 258 | 5 | 4 | 35 | 48 | 166 | 3.7 | 3.9 | 78% | 4 | 87 | 166 | ||
Тигүүчү,буюм 282-тайпа | 28 | 1 | 1 | 3 | 3 | 20 | 3.6 | 3.8 | 76% | 1 | 7 | 20 | Мусаева Б Сатыбалдиева Н | |
Фермер 252-тайпа | 28 | — | — | 5 | 5 | 18 | 3.5 | 3.7 | 70% | — | 10 | 18 | Масирова Ж Бекболотов А | |
Автомеханик 262—тайпа | 29 | 1 | 1 | 5 | 8 | 14 | 3.8 | 3.9 | 78% | 1 | 14 | 14 | Жолдошбек кызы К Исаков Б | |
Ашпозчу 263-тайпа | 29 | — | — | 4 | 5 | 20 | 3.2 | 3.5 | 46% | — | 9 | 20 | Султаналиева Ж Садыкбаева И | |
Автомеханик 278-тайпа | 30 | 1 | — | 3 | 10 | 16 | 3.5 | 3.7 | 70% | — | 13 | 16 | Мусамамбетов Т Саргулакова С | |
Компьютер 280-тайпа | 28 | — | 1 | 6 | 4 | 17 | 3.7 | 3.9 | 78% | 1 | 11 | 17 | Токтоналиева Н Бекчоро кызы Ж | |
Ашпозчу 281-тайпа | 30 | 1 | 1 | 3 | 6 | 19 | 3.7 | 3.9 | 78% | 1 | 10 | 19 | Токтоболотова Н Бикиеева А | |
Жыгач уста 283-тайпа | 29 | — | — | 2 | 2 | 25 | 3.1 | 3.3 | 45% | — | 4 | 25 | Кадыркулов И Женишбек уулу А | |
С1 кат.айдоочу 279-тайпа | 27 | 1 | — | 4 | 5 | 17 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 9 | 17 | Садыров А Алияз уулу А |
2019-2020- окуу жылынын жыйынтыгы тууралуу маалымат.
Тайпалар | Контингент
| Жетишүү | Орточо баалы | % | Бүтүрүүчү | |||||||||
Баары | Чыкканы | 5 | 5 ж-а 4 | 4 | 3
| Теория | Өнд-окуу | Катышы | кызыл диплом | Разряд | Ɵнд.окутуунун устаты. | |||
3
| 2
| |||||||||||||
2019-2020-жыл | 247 | 9 | 1 | 41 | 39 | 157 | 3.7 | 3.8 | 76% | 1 | 81 | 157 | ||
Тигүүчү,буюм 296-тайпа | 25 | — | — | 3 | 4 | 18 | 3.6 | 3.8 | 76% | — | 7 | 18 | Мусаева Б Сатыбалдиева Н | |
Фермер 293-тайпа | 30 | 2 | — | 6 | 7 | 15 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 13 | 15 | Масирова Ж Алияз уулу А | |
Автомеханик 262—тайпа | 29 | 3 | — | 8 | 6 | 12 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 14 | 12 | Жолдошбек кызы К Исаков Б | |
Ашпозчу 263-тайпа | 29 | 4 | — | 1 | 2 | 22 | 3.4 | 3.5 | 46% | — | 3 | 22 | Султаналиева Ж Кожомбердиева И | |
Автомеханик 278-тайпа | 29 | — | — | 6 | 5 | 18 | 3.5 | 3.7 | 70% | — | 11 | 18 | Мусамамбетов Т Саргулакова С | |
Компьютер 294-тайпа | 25 | — | 1 | 6 | 3 | 15 | 3.8 | 4.0 | 80% | 1 | 10 | 15 | Токтоналиева Н Бекчоро кызы Ж | |
Ашпозчу 295-тайпа | 30 | — | — | 3 | 3 | 24 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 6 | 24 | Токтоболотова Н Бикиеева А | |
Жыгач уста 297-тайпа | 25 | — | — | 5 | 6 | 14 | 3.6 | 3.8 | 76% | — | 11 | 14 | Кадыркулов И Женишбек уулу А | |
С1 кат.айдоочу 298-тайпа | 25 | — | — | 3 | 3 | 19 | 3.8 | 3.9 | 78% | — | 6 | 19 | Садыров А Чырбанов З |
2020-2021- окуу жылынын жыйынтыгы тууралуу маалымат.
Тайпа | Контингент
| Жетишүү | Орточо баалы | % | Бүтүрүүчү | |||||||||
Баары | Чыкканы | 5 | 5 ж-а 4 | 4 | 3
| Теория | Өнд-окуу | Катышы | кызыл диплом | Разряд | Ɵнд.окутуунун устаты. | |||
3
| 2
| |||||||||||||
2020-2021-жыл | 217 | 0 | — | 41 | 42 | 134 | 3.7 | 4.0 | 80% | — | 83 | 134 | ||
Тигүүчү,буюм 304-тайпа | 25 | — | — | 5 | 4 | 16 | 3.3 | 3.6 | 66% | — | 9 | 16 | Мусаева Б Сатыбалдиева Н | |
Фермер 293-тайпа | 28 | — | — | 6 | 7 | 15 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 13 | 15 | Масирова Ж Садыров А | |
Автомеханик 301-тайпа | 30 | — | — | 10 | 6 | 14 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 16 | 14 | Жолдошбек кызы К Исаков Б | |
Автомеханик 278-тайпа | 29 | — | — | 6 | 7 | 16 | 3.7 | 3.9 | 78% | — | 13 | 16 | Мусамамбетов Т Саргулакова С | |
Компьютер 302-тайпа | 25 | — | — | 5 | 5 | 15 | 3.8 | 4.0 | 80% | — | 10 | 15 | Токтоналиева Н Бекчоро кызы Ж | |
Ашпозчу 303-тайпа | 30 | — | — | 5 | 6 | 19 | 3.6 | 3.8 | 76% | — | 11 | 19 | Токтоболотова Н Бикиеева А | |
Жыгач уста 305-тайпа | 25 | — | — | 1 | 1 | 23 | 3.1 | 3.3 | 46% | — | 2 | 23 | Кадыркулов И Женишбек уулу А | |
С1 кат.айдоочу 306-тайпа | 25 | — | — | 3 | 6 | 16 | 3.6 | 3.8 | 76% | — | 9 | 16 | Султаналиева Ж Чырбанов З |
Тайпа
| Контингент | Жетишүү | Орточо баалы | % | |||||
| Баары | Чыкканы | 5 | 5 ж-а 4 | 4 | 3 | Теория | Ɵнд. окуу | Катышы |
2018-2019 | 258 | 5 | 4 | 35 | 48 | 166 | 3.7 | 3.9
| 78% |
2019-2020 | 247 | 9 | 1 | 41 | 39 | 157 | 3.7 | 3.8
| 76% |
2020-2021 | 217 | 0 | — | 41 | 42 | 134 | 3.7 | 4.0 | 80%
|
Биринчи курстун окуучуларынын негизги жалпы сабактары
боюнча билиминин көрсөткүчү
Предмет: Кыргыз тили.
№
| Тайпа | Билим сапаты | Орточо бал | Жетишүүсү% | ||||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |||||
1
| Фермер 252 | 63
|
| 3.5 |
| 100 |
| |||||||||
2
| Автомеханик 278 |
| 54 |
| 3.4 |
| 100 |
| ||||||||
3
| Фермер 293 | 68 |
| 3.6 |
| 100 |
| |||||||||
4 | Автомеханик 301
| 70 | 3.7 | 100 |
Предмет: Орус тили.
№
| Тайпа | Билим сапаты | Орточо бал | Жетишүүсү% | ||||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |||||
1
| Фермер 252 | 33
|
|
|
| 3.0 |
| 100 |
| |||||||
2
| Автомеханик 278 |
| 38 |
|
| 3.1 |
| 100 |
| |||||||
3
| Фермер 293 | 54 |
| 3.4 |
| 100 |
| |||||||||
4 | Автомеханик 301
| 76 | 3.8 | 100 |
Англис тили сабагы.
№ | Тайпа | Билим сапаты | Орточо балл | Жетишүү% | |||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||||
1 | Айыл чарба өнд.устаты (фермер) 252тайпа. | 8 | 22 | 61 | 64 | 2.6 | 3.2 | 3,6 | 3.8 | 44 | 83 | 86 | 89 | ||
2 | Офис менеджер 235-тайпа. | 12 | 19 | 63 | 67 | 2.5 | 3.1 | 3.3 | 3.4 | 33 | 65 | 67 | 71 | ||
3 | Авто.оңд.слесарь 243 тайпа. | 11 | 19 | 60 | 62 | 2.5 | 2.6 | 3.2 | 3.6 | 37 | 76 | 79 | 83 | ||
4 | Авто.оңд.слесарь 262 тайпа. | 17 | 27 | 59 | 63 | 2.6 | 3.2 | 3.6 | 3.8 | 41 | 79 | 81 | 87 | ||
5 | Ашпозчу,кон-дитер.пекарь 263-тайпа | 16 | 22 | 63 | 68 | 2.7 | 3.2 | 3.8 | 3.9 | 49 | 83 | 86 | 85 | ||
6 | Автомеханик 278-тайпа | 17 | 25 | 69 | 71 | 2.7 | 2.8 | 3.1 | 3.3 | 57 | 84 | 89 | 86 | ||
7 | Айыл чарба өнд.устаты (фермер) 293тайпа. | 21 | 23 | 70 | 74 | 2.3 | 3.1 | 3.9 | 3.8 | 52 | 84 | 86 | 89 | ||
8 | Автомеханик 301-тайпа | 23 | 29 | 76 | 79 | 2.3 | 3.2 | 3.8 | 3.6 | 69 | 88 | 91 | 90 |
Математика сабагы.
№ | Тайпа | Билим сапаты | Орточо балл | Жетишүү% | |||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||||
1 | Айыл чарба өнд.устаты (фермер) 252тайпа. | 7 | 21 | 62 | 71 | 2.4 | 3.1 | 3.6 | 3.6 | 86 | 43 | 82 | 84 | ||
2 | Офис менеджер 235-тайпа. | 11 | 19 | 63 | 68 | 2.5 | 3.2 | 3.7 | 3.5 | 89 | 31 | 63 | 68 | ||
3 | Авто.оңд.слесарь 243 тайпа. | 13 | 21 | 61 | 64 | 2.3 | 2.9 | 3.6 | 3.8 | 79 | 35 | 72 | 79 | ||
4 | Автомеханик 262-тайпа | 16 | 24 | 60 | 73 | 2.6 | 3.1 | 3.6 | 3.6 | 88 | 40 | 79 | 81 | ||
5 | Ашпозчу,кон-дитер.пекарь 263-тайпа | 15 | 23 | 65 | 74 | 2.4 | 3.1 | 3.7 | 3.7 | 67 | 51 | 83 | 85 | ||
6 | Автомеханик 278-тайпа | 17 | 25 | 69 | 78 | 2.4 | 3.2 | 3.8 | 3.9 | 58 | 47 | 83 | 83 | ||
7 | Айыл чарба өнд.устаты (фермер) 293тайпа. | 19 | 27 | 71 | 80 | 2.3 | 3.1 | 3.9 | 3.5 | 69 | 57 | 84 | 89 | ||
8 | Автомеханик 301-тайпа | 21 | 28 | 74 | 83 | 2.4 | 3.1 | 3.9 | 3.8 | 73 | 69 | 87 | 91 |
Предмет: Физика
№ | Тайпа | Билим сапаты | Орточо балл | Жетишүүсү % | |||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||||
1 | Автомеханик 1-курс | 25 | 26 | 48 | 50 | 3,3 | 3,6 | 3,7 | 3,6 | 70 | 90 | 90 | 96 | ||
2 | А/ч өнд. устаты 2-курс | 26 | 50 | 36 | 72 | 3,4 | 3,7 | 3,6 | 3,7 | 55 | 90 | 76 | 86 | ||
3 | Автомеханик 3-курс | 19 | 35 | 19 | 24 | 3,6 | 3,7 | 3,5 | 3,7 | 48 | 71 | 63 | 81 |
Предмет: Химия
№ | Тайпа | Билим сапаты | Орточо балл | Жетишүүсү % | |||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||||
1 | Автомеханик 1-курс | 20 | 27 | 26 | 25 | 3,2 | 3,4 | 3,3 | 3,6 | 30 | 89 | 90 | 90 | ||
2 | А/ч өнд. устаты 2-курс | 25 | 28 | 20 | 26 | 3,5 | 3,4 | 3,0 | 3,7 | 36 | 87 | 90 | 90 | ||
3 | Автомеханик 3-курс | 46 | 29 | 21 | 27 | 3,3 | 3,4 | 3,2 | 3,6 | 81 | 82 | 90 | 89 |
Предмет: Тарых
№ | Тайпа | Билим сапаты | Орточо балл | Жетишүүсү % | |||||||||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | ||||
1 | Автомеханик 1-курс | 48 | 50 | 43 | 56 | 3,8 | 3,9 | 3,5 | 3,7 | 89 | 83 | 87 | 90 | ||
2 | А/ч өнд. устаты 2-курс | 50 | 46 | 49 | 54 | 3,7 | 3,6 | 3,5 | 3,7 | 96 | 97 | 96 | 88 | ||
3 | Автомеханик 3-курс | 53 | 54 | 42 | 50 | 3,6 | 3,8 | 3,7 | 3,8 | 90 | 89 | 93 | 86 |